Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Αποφθέγματα του Χόρχε Λουίς Μπόρχες

«Η ζωή είναι ένα όνειρο που βλέπει ο Θεός».

«Πάντα φανταζόμουν τον παράδεισο σαν ένα είδος βιβλιοθήκης».

«Αποφάσισα πολλές φορές να ασχοληθώ με τη μεταφυσική, αλλά με διέκοπτε η ευτυχία».

«Να είμαι μαζί σου και να μην είμαι μαζί σου είναι ο μόνος τρόπος που έχω για να μετρώ το χρόνο».

«Το γράψιμο δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κατευθυνόμενο όνειρο».

«Ο παράδεισος και η κόλαση μου φαίνονται δυσανάλογοι. Οι πράξεις των ανθρώπων δεν αξίζουν τόσο».

«Χτίζεις στην άμμο και χτίζοντας και ξαναχτίζοντας κάνεις την άμμο πέτρα».

«Ο χρόνος είναι η τίγρη που με καταβροχθίζει, αλλά εγώ είμαι η τίγρη».

«Το πρωτότυπο δεν είναι ποτέ πιστό στη μετάφραση».

«Η Ποίηση θυμάται ότι ήταν μια προφορική τέχνη, προτού γίνει γραπτή τέχνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου